mEmORi Di LuAr jEnDeLa haTi

perasaan tak boleh dipisahkan dari kehidupan...tiap hari ada saja perasaan akan muncul...tak kiralah sama ada gembira, sedih, marah, benci, sayang dan cinta...semuanya akan ku coretkan di diary ini....

Monday, May 3, 2010

MASAKU

hatiku bagaikan terpanggil untuk menulis coretan yang terbaru...
coretan hati yang cuma boleh diungkapkan dengan tulisan..
bukannya kata-kata realiti....
cuma kata-kata yang terbit daripada tulisan..
setiap hari kita ketawa...
kadangkala kita menangis...
bigutalah aku...
tapi amat susah untuk aku menunjukkan amarahku...
mungkin itulah kelebihanku..
setiap hari aku berharap..
masa ini berlalu dengan lambat...
tapi sayangnya aku...
aku bukan mempunyai kuasa istimewa yang mampu mengundur masa laluku..
masa semakin lama semakin pantas meninggalkan diriku yang masih terkapai-kapai..
salah satu perkara yang ingin aku hentikan masanya ialah...
alam persekolahan aku yang hampir tamat...
ohh..
indahnya...

No comments:

Post a Comment