mEmORi Di LuAr jEnDeLa haTi

perasaan tak boleh dipisahkan dari kehidupan...tiap hari ada saja perasaan akan muncul...tak kiralah sama ada gembira, sedih, marah, benci, sayang dan cinta...semuanya akan ku coretkan di diary ini....

Thursday, January 21, 2010

entahlah????


keliru!!!
mungkin itu adalah ungkapan yang paling bagus buat masa sekarang ni....
kenapa aku keliru???
aku sendiri tak tahu...

mungkin aku tak matang lagi kot....
aku rasa la...
tapi kebanyakan orang di sekeliling aku da menganggap aku seorang yang matang...
betul ke???
itu melalui pandangan diorang bukan aku...
diorang cuma menilai.....
aku yang mengetahuinya...
aku yang menanggung risikonya...
aku yang menghadapinya...
semuanya bergantung kepada diri aku sendiri...
aku yang menjalaninya....
aku yang akan menyelesaikannya...
tapi adakah aku mampu untuk menyekesaikannya...
walaupun pada hakikatnya....
aku sentiasa mneyelesaikan masalah orang.....
tapi aku mampukah untuk menyelesaikan masalah aku sendiri....

kebanyakan orang menyangkakan hidup aku sempurna tanpa masalah....
kerana aku jenis yang sentiasa periang...
aku boleh pandu jalan arah hidup aku tanpa bantuan..
aku boleh melalauinya sendiri...
tidak!!!
aku masih tak boleh melaluinya sendiri..
aku masih perlukan dorongan dan sokongan...
itulah antara yang terpenting dalam hidup aku....




No comments:

Post a Comment